Тюнинг Honda CRX
Добавлено: апреля 15, 2010 at 1:19 дп
Тюнинг Honda | авторHonda CRX — очень много воспоминаний по поводу этого автомобиля. Раз попробывал и не забудешь не когда! Переднеприводной картинг — понятный, легкий и великолепный. Очень удивился, когда был в Европе, видел там Honda CRX просто в идеальнейшем состоянии. В среде тюнеров, CRX занимает особенное место, про Honda поклонников думаю что не стоит упоминать:) Пару дней пытался отыскать интересный проект тюнинга Honda CRX в кузове после 1989 года. Думаю что нашёл.
Reynard Mauricio — занимается тюненгом Honda уже более 10 лет. 10 лет работы и не одного проекта для себя, всё время уходило на работу с клиенскими автомобилями. И так продолжалось бы, до бесконечности, если не попадись ему — эта маленькая Honda CRX, способная воплотить все идеи Reynard Mauricio наработанные за долое время в реальные действия. Тюнинг Honda CRX занял три недели. Потрясающий срок выполнения такого тяжелого и интересного проекта!
Propulsion
- K20A engine
- K20A transmission w/LSD
- Hasport motor mounts
- Hondata K-Pro
- ARC super induction box
- ARC suction pipe
- Hondata intake manifold gasket
- GarageBlitz header built with Burns stainless-steel GarageBlitz 3inch collector
- Fujitsubo Legalis R muffler with Cusco exhaust hangers
- Vibrant Performance 3inch resonator
- GarageBlitz radiator, overflow, and water neck
- Samco radiator hoses
- Walbro 255lph
- BDL fuel rail
- Earl’s lines and fittings
- Aeromotive fuel regulator
- B&M fuel pressure gauge
- Wilwood clutch master cylinder
- Full hydraulic clutch conversion
- DSS stage 2.9 axles
- Karcepts A/C and PS removal kit
- K-tuned coolant plugs
- R Crew Racing IACV delete
- J’s Racing valve cover
- ARC titanium plug cover
- ARC radiator caps
- Techflex braided wires sleeving
Stance
PIC select adjustable coilovers (10K front, 8K rear)
ASR rear sub-frame brace, rear sway bar, and end links
Skunk2 rear camber kit
EM Racing bars
SRR rear lower control arms
Brand new OEM ’98 spec ITR 5-lug conversion
DA knuckles and wheel bearings
OEM RHD manual rack conversion
Full Race traction bar
Resistance
Brembo cross drilled rotors
EBC «green stuff» brake pads
Spoon 4-pot calipers
Motul brake fluid
Goodridge steel braided lines
Brake line tuck using all AN fittings
ARP extended studs
Project Kics lug nuts
Dunlop Formula CP-R
15×7 +35 front, 15×7.5 +27 rear
Bridgestone Potenza RE-11 195/50-15
Outside
J’s racing front lip
GT Solarwing rear visor
Honda Access window visors
VIS carbon fiber hood
FAL lexan rear quarter windows
FAL lexan rear window
Shaved rear wiper, spoiler, and antenna Shaved engine bay
Mini Cooper «pepper white» paint
Brand new OEM windshield, door glass
and all moldings